Fri frakt ved 800 kr
Til kassen
Totalt: 0

Meny

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Fri frakt ved 800 kr | Rask levering | Betal med Klarna og Vipps

Hva kan vi hjelpe deg med?

Kontakt oss

Telefon
Åpent mellom 09.00 - 15.30 man - fre Ring oss på: 48469090
E-post (vi prøver å svare innen 24 timer)
Send oss en e-post

Ofte stilte spørsmål

Betaling

Er det trygt å bestille hos dere? Ja, det er helt trygt å bestille hos oss. Vi tar våre kunders sikkerhet på aller høyeste alvor. Vi bruker profesjonelle samarbeidspartnere som Vipps og Klarna for å sikre deg en trygg handel. Lurer du på mer om våre samarbeidspartnere, kan du gå til våre sider om personvern og cookies.
Kan jeg betale med faktura? Ja, du kan betale med faktura og delbetale via vår samarbeidspartner Klarna.
Jeg har ikke fått ordrebekreftelse Du skal motta en ordrebekreftelse etter at du har lagt inn bestilling hos oss. Har du ikke fått ordrebekreftelse bør du sjekke søppelpost i din innboks, eller ta kontakt med oss så kjapt som mulig. Ha ditt kunde eller ordrenummer klart hvis du har det.

Frakt

Hvor lang leveringstid har dere? Behandllingstiden er normalt 1-3 virkedager, pluss postgang. Det er også avhengig av når på dagen bestillingen gjennomføres. Ved høy pågang ved for eksempel kampanjer eller lignende, kan litt lengre leveringstid påberegnes.
Hva koster frakt? For normale ordre (pakke i postkassen/Klimanøytral Servicepakke) koster frakt kr 79,-. For bedriftspakker og store ordre som må sendes på pall, ta kontakt med vår kundeservice for prisoverslag.

Jeg valgte å få pakken i postkassen, hvorfor kommer den til postkontoret?

Dersom ordren blir for stor for postkassen kan vi velge å sende den til postkontoret fremfor postkasse. Dette kan også skje dersom det er veldig kaldt, og vi sender temperatursensitive varer.

Retur og reklamasjon

Jeg ønsker å returnere en vare. Dersom du ønsker å returnere en vare, fyll inn tilsendt angrerettsskjema og send pakken tilbake til oss. Vi har dessverre ikke fri retur, og du må derfor betale kostnadene dette medfører. For mest mulig effektiv retur, må du gjerne sende oss sporingsnummer på returen.
Jeg ønsker å reklamere på en vare Er det noe galt med varen, som for eksempel en produksjonsfeil,  eller du ikke har fått det du har betalt for, skal vi selvfølgelig ordne opp. Ta kontakt med vår kundeservice så fort du oppdager feilen, så skal vi hjelpe deg. Les mer om reklamasjon.